Przejdź do treści

Wycieczki dla grup autokarem i samolotem|Wyjazdy na wino i piwo

Wyjazdy motywacyjne

Wyjazdy motywacyjne z LIPSA TRAVEL

Wyjazdy motywacyjne z LIPSA TRAVEL to oferta nietuzinkowych podróży w Europie, która wciąż oferuje ogromne możliwości do organizacji imprez typu incentive. Z pozoru dobrze znane miejsca można pokazać z innej perspektywy, a te mniej znane i popularne mogą okazać się równie atrakcyjne jak te najczęściej odwiedzane. Wybór kraju europejskiego to również krótszy czas dojazdu do miejsca docelowego i niższe koszty organizacji w porównaniu do imprez pozaeuropejskich, co sprawia że takie wyjazdy są dostępne dla szerszej liczby firm.

Weekendowa impreza w Londynie lub na Morawach, czy też wielodniowy wyjazd motywacyjny do Toskanii – LIPSA TRAVEL organizuje zarówno dłuższe, jak i krótsze wyjazdy incentive. To Klient decyduje o jego długości oraz o jego profilu, np. wyjazd przygodowy lub luksusowy wypoczynek, czy też dodatkowych elementach, jak choćby szkolenie w trakcie imprezy.

Przedstawiona poniżej oferta to propozycje na wyjazdy motywacyjne w wybranych krajach europejskich. Jeśli interesujący kraj docelowy wyjazdu motywacyjnego nie znajduje się wśród przedstawionych propozycji, zapraszam do kontaktu z biurem, aby wspólnie zrealizować Państwa pomysł.

Wyjazdy motywacyjne - czym właściwie są?

Wyjazdy motywacyjne to ekskluzywna nagroda będąca również forma podziękowania firmy dla najlepszych współpracowników lub partnerów biznesowych. Ze względu na swoją elitarność oraz oryginalne rozwiązania i atrakcje niedostępne w czasie standardowych wyjazdów turystycznych jest doskonałym czynnikiem motywującym pracowników lub kontrahentów do uzyskiwania wysokich wyników w dalszej pracy.

Dobry wyjazd motywacyjny powinien cechować się przede wszystkim atrakcyjnością oraz jakością. Na atrakcyjność wyjazdu może wpływać już samo miejsce docelowe imprezy będące modnym lub nieszablonowym kierunkiem turystycznym, oraz proponowane atrakcje, tworzące tzw. efekt wow, a które na długo pozostaną w pamięci uczestników. Jakość, to odpowiedni dobór hoteli, restauracji czy rodzaju transportu, które dadzą zaproszonym uczestnikom poczucie wyjątkowości lub komfortu a nawet luksusu.

Kiedy zacząć planować wyjazd motywacyjny?

Im szybciej tym lepiej – tak może brzmieć najprostsza i zarazem najbardziej uczciwa wobec Klienta odpowiedź. W praktyce można założyć, że oznacza to co najmniej 6 miesięcy przed planowaną datą wyjazdu, a w przypadku najbardziej popularnych terminów jeszcze wcześniej.

Takie wyprzedzenie czasowe daje większą pewność na dostępność interesujących nas miejsc zakwaterowania i atrakcji w proponowanym terminie wyjazdu. Dzięki wczesnemu planowaniu i wstępnym rezerwacjom można stworzyć atrakcyjną ofertę dopasowaną do oczekiwań Zamawiającego i uniknąć rozczarowania brakiem dostępności interesujących nas miejsc zakwaterowania i atrakcji. Oczywiście zainteresowanie niektórymi miejscami lub atrakcjami jest tak duże, że w przypadku sztywnego terminu mogą się okazać niedostępne.

Jakich informacji potrzebuje biuro do stworzenia oferty wyjazdu?

Aby dopasować propozycję i profil wyjazdu do potrzeb Klienta biuro potrzebuje informacji odnośnie preferowanego typu atrakcji, oczekiwanego standardu zakwaterowania, rodzaju transportu, preferowanej daty i długości trwania wyjazdu. Oczywiście ważne są także informacje dotyczące grupy uczestniczącej w takim wyjeździe, co pozwala na optymalne dopasowanie proponowanych rozwiązań do oczekiwań i np. kondycji fizycznej uczestników.

Najprostszym sposobem na poznanie potrzeb Klienta jest tzw. brief, czyli po prostu kwestionariusz, który otrzymają Państwo z biura LIPSA TRAVEL. Dzięki przekazanym informacjom będzie można stworzyć indywidualną ofertę odpowiadającą oczekiwaniom programowym oraz ramom budżetowym dotyczącym takiego wyjazdu.

Dlaczego biuro prosi o wskazanie budżetu imprezy?

Podczas planowania wyjazdu motywacyjnego biuro organizujące jest w stanie zaproponować bardzo zróżnicowane atrakcje o znacznej rozpiętości cenowej i to właśnie budżet jest czynnikiem determinującym ostateczną zawartość oferty.

Znając ramy finansowe imprezy organizator może dopasować atrakcje lub przedstawić ich różne warianty, które odpowiadają finansowym założeniom Klienta. Pozwala to również uniknąć sytuacji, kiedy to biuro pracuje „w ciemno” i tworzy program wypełniony atrakcjami, którego koszt znacznie przekracza budżet Klienta i stawia go w niekomfortowej sytuacji.

Jak długo trwa przygotowanie oferty?

Wyjazdy incentive charakteryzują się indywidualnymi programami i atrakcjami przygotowanymi zgodnie z oczekiwaniami Klienta, co sprawia, że przygotowanie oryginalnego programu wyjazdu motywacyjnego jest czasochłonne i może potrwać do tygodnia. Czas ten przeznaczany jest na kontakt z hotelami, przewoźnikami, restauracjami i kontrahentami zapewniającymi atrakcje na miejscu wyjazdu oraz na potwierdzenie dostępności usług i atrakcji, ich wstępną rezerwację oraz optymalne zaplanowanie programu imprezy.

Co dalej?

Po otrzymaniu oferty Klient ma czas na decyzję o jej zaakceptowaniu lub odrzuceniu. Ilość czasu na decyzję zależna jest od terminów potwierdzenia wstępnych rezerwacji udzielonych organizatorowi, a o dacie granicznej zostaną Państwo poinformowani w ofercie. Po zaakceptowaniu oferty pozostaje tylko podpisanie umowy i oczekiwanie na wspólny wyjazd.